برای پسرم.....

هفته 16 بارداری

1394/12/14 0:53
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسرک نارم

ببخش ک دیر برات وبلاگ ساختم اسکوتخه عزیزدلم تو یه خواهر کوچولو و شیطون داری ک نمیذاره مامان زیاد تو نت باشه

عزیزکم الان ک دارم برات مینویسم ゜*数字*゜ のデコメ絵文字゜*数字*゜ のデコメ絵文字هفته و ゜*数字*゜ のデコメ絵文字 روزه ای

قربون فندق کوچولوم برم06300000

الان کاملا بیداری و با تکون خوردنات شکلک های شباهنگShabahangمنو خوشحال میکنی 

ماشالا تو پسر خیلی شیطونی هستی زبانکده محصلو من از هفته های 13 تکوناتو احساس میکردم مثل ترکیدن حباب تو دلم

اما الان کاملا محسوس تکون میخوری فدای پسرک شیطونم 

نصف شبی اومدم ک ابجی کوچولوت ک اسمش نگار خاب باشه

نگارم خیلی دختر زرنگ و باهوشیه و امیدوارم در اینده با هم خیلی صمیمی بشین چون فاصله سنی تو با ابجی دوسال و 4 ماهه

قربون دوتاتون

عاشق هر جفتتونم مامان جونشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

حتی الان ک تو رو ندیدمت عاشقانه دوست دارم و مشتاق دیدارتم

پسرکم خوب و سالم تو دل مامان بمون Smileyتا وقتی ک باید بیایی پیشمون و خانواده ما رو با اومدنت تکمیل کنی 

دوستت دارم عشقم

 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامانی گیلدا
14 اسفند 94 14:50
ای جونم ایشالله صحیح و سالم بیاد بغلت😘
مامان شهناز
14 اسفند 94 18:41
مرجان جون نیامده عاشق کوچولو شدیم. فداش بشه حاله.... مشتاق دادرشیم